czwartek, 28 kwietnia 2011

Moje różne prace


WITAM PRZYJMUJĘ ZAMÓWIENIA,KOLOR I ROZMIAY MOŻNA ZMIENIAĆ , CENA DO UZGODNIENIA ZALEŻNA OD WIELKOŚCI MODELU. GORĄCO POLECAM .ORGINALNY PREZENT.

MINI KRZESŁO


Moje największe zamówienie wysokość 30cm.

zeszło na słonia 3500tyś. modułów

WITAM WSZYSTKICH!!!
MOŻNA SAMEMU DOBIERAĆ KOLOR.TROCHĘ WYOBRAZNI I BĘDZIE DOBRZE.TO NAPRAWDĘ SUPER ZABAWA.

SŁOŃ

JEŻ

JEŻ I SŁOŃ

BLACK ROSE

JUŻ ROZKWITŁA

 
MINI FOTEL BUJANY
Origami modułowe jest jedną z gałęzi składania papieru. W przeciwieństwie do tradycyjnego origami ,w którym figurki powstają z jednej kartki papieru, modułowe modele, przeważnie bryły geometryczne, zbudowane są z wielu identycznych modułów. Origami modułowe zyskuje coraz większą popularność i mam nadzieję, że będzie się nieustannie rozwijał. Zapraszam do odwiedzin, komentowania i zabawy w origami modułowe. Ten blog jest dla was. Odpowiem również na pytania.
araraa

paprotka

na ten szczególny dzień

cesarska korona

Róże i inne

ramka

kwiaty - różne style

węże cdn.

jeden kolor
KOBRY

PREZENT DLA BABCI


gołąb

gołąb

trochę inny łabędz

jeż

sowa w okularach

łabędz we wzorki
Modułowe figurki są modelami dość pracochłonnymi ze względu na dużą ilość modułów, które są potrzebne do ich wykonania.
trzy dni pracy i jest Kobra
wazon z kwiatami

moTylek

skorpion

skorpio





Liczbę modułów jak i rzędów,oraz kolor można dobrać we dle uznania.







ORIGAMI MODUŁOWE ODKRYŁAM PRZYPADKIEM NA YOU TOUBE,SPODOBAŁO MI SIĘ I TAKIE SĄ OTO EFEKTY.
Zdjęcia jak wykonać łabędzia (różowe końce)zapożyczyłam z rosyjskiej stony o origami,
Dostępna na moim blogu.
Oto kilka pomysłów
na ramki..




 Coś dla zakochanych.
 Ktiatuszek z papieru.

 Oto pomysł na prezen dla bliskiej mi osoby.


BARDZO KOLOROWA PAPUGA









Share it